Customer Service Manager

Vil du ha eksperthjelp for å kunne utnytte Palette maksimalt, eller behøver du en ekstra ressurs som kan hjelpe til med konfigureringer i systemet?

Å jobbe som intern prosjektleder i store IT-prosjekter stiller høye krav til tilgjengelighet internt. Med nye system i en voksende organiasasjon er det stadig behov for support for å sikre brukervennligheten. Da er det viktig å ha en systemleverandør som raskt kan hjelpe til med spørsmål og teknisk assistanse.

Anton Lindberg, Strategic Purchaser at Hedin Bil

Customer Service Manager hos Palette

Hva gjør en Customer Service Manager?

For å bli CSM hos Palette kreves det inngående kunnskaper i Palettes løsninger, men også lang erfaring i å effektivisere økonomiske prosesser, prosjektledelse og å konfigurere programvare.

CSM blir din dedikerte systemekspert…

CSM fungerer som din dedikerte kontaktperson i Palettes organisasjon når du behøver hjelp eller råd. Vi vil at våre kunder skal effektivisere sine interne prosesser maksimalt, og da kan en CSM bidra med viktig kunnskap og eksempler på «best practise». Du har jevnlige møter med din CSM og kan da diskutere fremtidige utviklingsmuligheter eller tilpasninger.

…og en ekstra ressurs

CSM kan også fungere som prosjektleder ved større forandringer, for eksempel oppgraderinger, eller legge til nye funksjoner til en eksisterende løsning. CSM-tjenesten utformes etter kundens ønsker og kan derfor ha noe ulikt innhold. Noen av våre kunder ønsker først og fremst rådgivning knyttet til bruken av systemet, mens andre behøver en ekstra ressurs for å gjøre løpende endringer og konfigurere systemet. CSM er en abonnementstjeneste som skreddersys etter deres ønsker og behov.

 

Innkjøpsordre og faktura i samme system

Customer Service Manager - fördelar:

  • En dedikert kontaktperson hos Palette
  • Senior ekspertise for optimalisering av forretningsprosesser
  • Ekstra ressurs for konfigurering i systemet
  • En tjeneste som utformes etter dine ønsker